Stillingsopslag: Store & Visitor Manager

Kongernes Samling på Rosenborg og Amalienborg er i rivende udvikling og søger en ambitiøs og erfaren Store & Visitor Manager, som kan stå i spidsen for udvikling og drift af butikkerne samt sikre ”Det Gode Værtskab” i forhold til den oplevelse vores gæster mødes af ved ankomst til Rosenborg og Amalienborg.

Som Store & Visitor Manager styrer du billetsalg og butikkerne. Du har ansvaret for den daglige drift og butikkernes og billetsalgets personale. Du er udadvendt med et stort servicegen og du brænder for at skabe salg og kundeoplevelser i vores billetsalg og butikker. Du trives i et miljø, hvor din indsats gør en forskel og du bliver målt på din præstation. Vi har en travl hverdag, hvor samarbejde, effektivitet og ordenssans er vigtigt.

Hvem er vi
Kongernes Samling er organisationen bag museerne på Amalienborg og Rosenborg. I de to museers sale og skatkamre møder man kostbare genstande og kunstværker, der fortæller om den danske kongelige historie, og giver et enestående indblik i livet for Danmarks konger og dronninger – menneskene bag det danske monarki. Vi er en kulturinstitution i rivende udvikling der tager imod mere end 550.000 gæster om året.

Vi har formuleret en ambitiøs strategi, som blandt andet skal sikre en endnu bedre og mere relevant oplevelse på Rosenborg og Amalienborgmuseet. En vigtig del af oplevelsen på Kongernes Samling er modtagelsen af gæsterne samt den butiksoplevelse som vi er i stand til at tilbyde. Butiksoplevelsen er med andre ord en væsentlig del af brandingen af Kongernes Samling. Set i lyset heraf har vi netop tilendebragt en ombygning af butiksarealet på Amalienborg, som har resulteret i blandt andet en firdobling af butiksarealet ligesom vi også har igangsat en flytning af butikken på Rosenborg til en bygning, hvor butiksarealet fordobles.

Hvad indebærer stillingen
Du får mulighed for at arbejde på to af Danmarks mest ikoniske lokationer – Rosenborg og Christian VIII’s palæ på Amalienborg – og udvikle ambitiøse butikskoncepter, som understøtter den kongelige fortælling og oplevelse som vi gerne vil give vores gæster og herigennem bidrage til at brande og positionere os. Samtidig skal frontpersonalet være helt i top og være klædt på til at yde det bedst mulige værtskab og service.

Du vil referere til økonomi- og administrationschefen og indgå i museets ledelsesgruppe. Du vil have personaleansvar for ca. 25 frontmedarbejdere, og du vil have ansvaret for butiksområdet. Din arbejdstid vil være ligeligt fordelt på Rosenborg og Amalienborg.

Opgaverne er følgende:
Optimering og udvikling af billetsalg og butiksområde.
Øge salget pr. gæst.
Udvikling og optimering af webshop og internethandel.
Space management, udvikling af varesortiment og koncept der understøtter brandet Kongernes Samling.
Ledelse af en varieret og engageret medarbejdergruppe: Ansættelser, oplæring, kompetenceudvikling herunder salgstræning, dialog, samarbejde, motivation og trivsel.
Ansvar for varehåndtering: bestilling, lagerstyring, lageropgørelser, svind.
Faglig sparring med ledelsen.

Hvem er du
Du brænder for salg og god service. Du tager ansvar for, at dine medarbejdere er glade og service-orienterede – og at kunden altid møder en flot og imødekommende butik, fyldt med spændende varer der understøtter vores kongelige brand.
Du motiveres af at arbejde struktureret med resultater og daglige nøgletal – med henblik på at indfri butikkens mål. Du evner at træffe velovervejede beslutninger i en hverdag, hvor tempoet er højt.
Du er en udadvendt og ambitiøs netværker, som formår at se mulighederne i markedet og evner at få det optimale ud af at samarbejde. Vi har brug for følgende:
God sans for forretning, æstetik og kundeforståelse, en udpræget sælger.
En dygtig, ambitiøs og erfaren leder med min. 5 års butikserfaring.
Dokumenterede gode resultater inden for salg og ledelse fra tidligere job.
Stor erfaring med IT-systemer: Officepakken, kassesystem, billetsystem, vagtplanlægning og lagerstyring.
Gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt, får energi af dialog.
Selvtænkende og proaktiv i forhold til at planlægge, strukturere og løse dine opgaver. Kan se muligheder hvor andre ikke kan.
Resultatorienteret og arbejder ambitiøst med at nå dine mål.
Gode samarbejdsevner: holdspiller i forhold til ledelse, medarbejdere og kollegaer.
Du har mulighed for at være fleksibel i forhold til arbejdstid, da sæsonudsving er et vilkår, som kan påvirke arbejdstiden.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen vil være på 37 timer. Lønnen fastsættes ud fra den enkeltes indsats, kvalifikationer, uddannelse og dygtighed samt stillingens indhold og ansvar. For at blive ansat skal du sikkerhedsgodkendes samt fremvise en straffeattest. Mulighed for resultatløn.

Spørgsmål vedrørende stillingen bedes sendt til Økonomi- og administrationschef Bjarne Nissen på bn@kosa.dk eller telefonisk på 3318 6065.
Find information om Kongernes Samling på: www.kongernessamling.dk.

Send ansøgning og CV via dette link https://www.jobindex.dk/jobannonce/korrektur/351357 senest fredag den 14. februar 2020 kl. 14.00. Vi modtager KUN ansøgninger via nedenstående link.
Samtaler forventes afholdt i uge 8 og 9. Forventet afsættelsesstart den 1. april 2020.